eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

🎉 🎉


تا پایان تخفیف %30 همه محصولات


بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست


یکی از راز های داشتنِ یک پوست جوون و شاداب این هست که از محصولاتی استفاده کنید که بتونن پوست شمارو هیدراته کنن محصولاتی به اسم آبرسان ها. اما برای این که بهترین نتیجه رو داشته باشین نیاز هست که نوع پوستتون رو بشناسین و محصولتون رو بر اساس نوع پوست و نیازهایی که داره انتخاب و استفاده کنید.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

توی موضوعات قبلی راجع به انواع آبرسان ها با تکسچرهای متفاوت و این که هرکدوم چیکار میکنن و اصلا چجوری باید از آبرسان ها استفاده کرد صحبت کردیم، این پایین یه سری از پرتکرارترین سوال ها رو براتون میذاریم تا قبل از هر چیزی با این موضوعات مهم آشنا بشین.

بهترین کرم آبرسان صورت
فواید آبرسانی پوست
روزی چند بار کرم آبرسان استفاده کنیم

اما امروز میخواسم راجع به یک موضوع جدید که حسابی هم مهمه صحبت کنیم وتوی مقاله ی امروز بهترین آبرسان و روشن کننده پوست رو به شما معرفی کنیم. ازونجایی که آبرسان ها جزو محصولات خیلی مهم در روتین پوستی ما هستن باید ازشون استفاده کرد و به هیچ عنوان نمیتونیم ازشون صرف نظر کنیم، اما اگر شما جزو کسایی هستین که پوستتون دچار لک شده و یا این که نوعِ پوستتون به شکلی هست که مستعد لکه میتونید از آبرسانی استفاده کنید که با ترکیباتی که داره یه محصولِ ضد لک هم برای شما باشه.
قبل از معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست میخوایم ترکیباتی که در آبرسان ها سببِ روشن شدن پوست میشن رو بهتون بگیم .


ترکیباتِ ضروری در بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست :

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

برای این که یه محصول بتونه بهترین عملکردش رو داشته باشه باید ترکیباتش حاوی یه سری مواد باشه که جدای از آبرسانی بتونه نیاز شما یعنی روشن کنندگی و رفع لکه های پوست رو انجام بده. در ادامه میخوایم این ترکیبات رو به شما معرفی کنیم که موقع خرید آبرسان بهش دقت کنید و و گزینه ی مناسب رو انتخاب کنید.

  1. ویتامین سی:

    ماده ای سرشار از آنتی اکسیدان، که روشن کنند ای قوی برای پوست شماست این ماده از آنزیمی که بدن برای تولید ملانین استفاده میکنه تیروزیناز رو مسدود میکنه و به همین دلیل سبب روشن شدن رنگ پوست میشه. علاوه بر اون از پوست در برابر آلودگی های محیطی هم خیلی خوب محافظت میکنه.

  2. ------------------------------------------------------------------

  3. آلفا آربوتین :

    یک ماده ی عالی روشن کننده که بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست میتونه در خودش داشته باشه. این ماده رو هم میتونید به شکل سرمی قبل از کرمتون استفاده کنید مثل سرم آلفا آربوتین اوردینری و هم این میتونه به مقدار کمی توی آبرسان شما وجود داشته باشه . در کل آلفا آربوتین یک ماده ی عالی برای کسایی هست که پوستشون دچار لک شده و یا پوستی مستعد لک دارن.

  4. ------------------------------------------------------------------

  5. عصاره ریشه شیرین بیان :

    سالهاست که در آیورودا برای روشن کردن پوست استفاده میشه.یک آنتی اکسیدان قوی که اثر روشن و سفید کنندگی هم برای پوست داره.این ماده رادیکال های آزاد رو خنثی میکنه و تاثیر جوان سازی خیلی خوبی هم برای پوست داره. ریشه شیرین بیان قرمزی و التهاب بعد از آفتاب سوختگی رو هم میتونه کاهش بده.

  6. ------------------------------------------------------------------

  7. رتینول :

    رتینول یک ماده ی به شدت معروف که بازسازی سلول های پوست رو در لایه های بالایی پوست سریع تر میکنه و در نتیجه ی اون باعث میشه که پوست شما روشن و شفاف تر دیده بشه. در واقع وقتی اون رو استفاده میکنید، بازسازی سلولی پوست رو سریع تر میکنه و سلول‌های سالم‌تر و جدیدی رو به سطح پوست میاره و سلول‌های پیر، مرده و تیره‌تر رو لایه برداری میکنه برای همین این ماده سبب روشن شدن پوست میشه .

  8. ------------------------------------------------------------------

  9. نیاسینامید :

    نوعی ویتامین b3 که میتونه هم التهاب پوست رو کم کنه و خاصیت روشن کنندگی خوبی برای پوست داره. نیاسینامید برای افرادی که دچار جوش هستن یک ماده ی به شدت موثر هست که میتونه جوش رو از بین ببره و التهابش رو کم کنه. حتی اون رو به صورت سرم مثل سرم ضدجوش نیاسینامید اوردینری استفاده کنید.


ترکیبات اصلی که در بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست میتونه باشه رو به شما گفتیم این ترکیبات درضد کم و مشخصی توی آبرسانها دارن و نباید این انتظار رو داشته باشین کهآبرسان مثل یک سرم تخصصی پوست برای شما عمل کنه ولی به مرور زمان و با استمرار در استفاده از این محصولات میتونید نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید.

------------------------------------------------------------------

معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست:

توی این مقاله 5 تا از بهترین آبرسان هارو به شما معرفی میکنیم که میتونید با توجه به نوع پوستتون، برند و... محصولتون رو انتخاب کنید.

  1. آبرسان 100 ساعته کلینیک :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    اولین معرفی قطعا برسانِ ژلی 100 ساعته ی کلینیک هست که توی سایزای متفاوتی تولید شده و میتونید اون رو با توجه به نیازتون تهیه کنید.
    در ادامه میخوایم به ترکیبات اصلی این آبرسان از برند کلینیک بی نظیر اشاره کنیم.

    ترکیبات :
    هیالورونیک اسید:این ماده باعث هیدراته شدن پوست و درخشان شدن اون میشه.
    آلوئه تخمیری: این ماده ، غنی از مواد مغذی هست که به حفظ رطوبت پوست کمک میکنه.
    ترکیبی از ویتامین e و c: این دو ماده ، محافظت کننده پوست در برابر آلودگی ها و عواملی هستن که باعث خشک شدن پوست میشه.
    در واقع آبرسان کلینیک یه محصول عالی برای آبرسانی عمیق به پوست هست و در کنار آبرسانی یه محصول برای جلوگیری از پیری پوست به حساب میاد چرا که میتونه خطوط رو کم کنه و از برزشون جلوگیری کنه و میتونه به مرور زمان باعث روشن شدن رنگ پوست شما و بهبود بافت اون بشه.

  2. ------------------------------------------------------------------

  3. آبرسان واتر ژل نوتروژینا :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    محصول بعدی واتر ژل نوتروژیناست محصولی که میتونه پوست رو خیلی خوب آبرسانی کنه و در کنارش اون رو تازه و شاداب نشون میده. این محصول سرشار از هیالورونیک اسید هستش و به این دلیل جزو بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست اومده و میتونه کدری و خستگی پوست رو از بین ببره و به مرور زمان پوست رو خیلی شفاف تر و هیدراته و روشن تر میکنه. برای همین بهتون پیشنهاد میکنیم برای دیدن نتیجه ی اصلی اون رو به صورت مداوم استفاده کنید.
    این محصول هم مدل چرب و هم خشک داره که میتونید مدل واتر ژل رو برای پوست چرب و مدل ژل کرم نوتروژینا رو برای پوست خشک استفاده کنید.

  4. ------------------------------------------------------------------

  5. آبرسان امبرلیوس:

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    امبرلیوس یک ترمیم کننده و آبرسان بی نظیر برای پوست هست که ترکیبات اون شامل موارد زیر میشه:
    اسید های چرب
    ویتامین های مفید
    شی باتر
    پروتیین
    موم زنبور عسل
    پروتیین های سویا
    عصاره آلوئه ورا هست . یکی از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست که توسط متخصصین پوست به شدت توصیه شده و میتونید اون رو برای انواع کاربردا مثل ترمیم، آبرسانی، رطوبت رسانی و ترمیم آسیب هایی مثل آفتاب سوختگی استفاده کنید. آلوئه ورایی که توی این آبرسان هست سرشار از آنتی باکتریال، خواص محافظتی و ضد ویروسی هستش و میتونه خیلی ملایم پوست رو لایه برداری کنه مخصوصا برای زخم، جای سوختگی و... .

  6. ------------------------------------------------------------------

  7. کرم روز 3D مری کی :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    یه محصول عالی برای پوستای خشک که SPF20 داره و میتونه علاوه بر آبرسانی و هیدراته کردن پوست از علائم پیری پوست به شدت جلوگیری کنه و یه محصل ضد چروک برای این نوع پوست به حساب میاد.
    جذب خیلی سریعی داره و ترکیباتش شامل این ترکیبات میشه : ترکیب ضد پیری 3 گانه این برند یعنی ویتامین B3 با فواید دوگانه و یک پپتاید تاثیری شگفت انگیز روی پوست میزارن اشاره کنیم. این محصول پوست رو به عمیق ترین شکل ممکن رطوبت رسانی میکنه و در کنارش باعث میشه پوست روشن ت دیده بشه.

  8. ------------------------------------------------------------------

  9. آبرسان زردچوبه نوتروژینا :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    و آخرین و بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ، از برند نوتروژینا هست. این آبرسان رو به پوستای چرب و جوش دار پیشنهاد میدیم چرا که ترکیبات بی نظیری برای این نوع پوست داره. در واقع میتونم بگم این آبرسان ضد لک و ضد جوشه و همونطوری که از اسمش مشخصه حاوی زردچوبه هست که یکی از بهترین ترکیبات برای از بین بردن التهاب و قرمزی پوسته مخصوصا وقتی که جوش دارین.
    این آبرسان دارای تست و تاییدیه از متخصص پوسته و میتونید ون رو روزانه صبح و شب استفاده کنید. زردچوبه ی داخل اون سبب میشه پوست به مرور زمان روشن تر بشه.


بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست رو از برندای متفاوت به شما معرفی کردیم، اما میدونید که محصولات بیشتری میتونه توی این لیست قرار بگیره پس برای این که با بهترین آبرسان ها آشنا بشین و بتونید محصولی رو دقیقا مطابق با نیازتون تهیه کنید، ما در مای سفورا هستیم که به شما کمک کنیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و تضمین کیفیت

change

تعویض یا مرجوع تا 7 روز


کمپانی فورهیر نمایندگی معتبر بهترین برندهای جهانی محصولات صافی و احیاء مو در ایران



enamad

ship2

instagram