eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

🎉 🎉


تا پایان تخفیف %30 همه محصولات


بهترین کرم پودرها در دنیا


بهترین کرم پودرها در دنیا

کرم پودرها از اون دسته محصولاتی هستن که اگر بخواین یک میکاپ عالی داشته باشین باید ازشون استفاده کنید و انتخابِ این محصول خیلی خیلی مهمه چون ممکنه شما محصولی رو انتخاب کنید که برای پوست شما مناسب نباشه و نتیجه اونی نشه که شما میخواین و در واقع میشه گفت کرم پودر بیس اصلی میکاپ شماست و اگه خوب پیش نره هر محصولی که بعد از اون استفاده میکنید خوب روی پوستتون نمیشینه.
برای انتخاب یک کرم پودر مناسب باید به دو نکته دقت کرد : 1- نوع پوست 2- میزان کاوری که نیاز دارین. اگه محصولتون رو مناسب با نوع پوستتون انتخاب نکنید به هیچ عنوان خوب روی پوستتون فید نمیشه و اگر میزان کاور اونی نباشه که میخواین باز هم ممکنِ کرمتون کیکی بشه ، برای مثال شما محصولی با کاور کم و طبیعی خریداری میکنید ولی میخواین یه میکاپ فول کاور داشته باشین، خب مجبور میشین که از مقدار زیادی کرم پودر استفاده کنید، همین مقدار زیادِ کرم پودر سبب میشه پوستتون سنگین و در نهایت میکاپتون کیکی بشه.
ما در مای سفورا بهترین محصولات رو به شما ارائه میدیم و میگیم که چه محصولی برای پوست شما مناسب هست، امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرها در دنیا رو به شما معرفی کنیم و با گفتنِ ویژگی و مزایای هر کدوم شما متوجه میشین که کدوم محصول برای شما مناسب هست.


  1. کرم پودر مک :

    بهترین کرم پودرها در دنیا

    برای قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    اولین معرفی از برند مک هست محصولی که برای انواع پوست مناسبه، ویژگی های اصلی این محصول :
    1- موندگاری 24 ساعته
    2- تکسچری فلوئیدی و بسیار سبک
    3- آبرسان
    4- دارای فرمولاسیونِ کنترل ترشح چربی
    5- ظاهر نهایی مات
    6- مناسب انواع پوست
    7- فاقد مواد مضر
    هست. کاور کرم پودر مک قابل ساخته به این معنی که شما به مقداری که از اون استفاده میکنید میتونید از طبیعی ترین تا فول ترین کاور و پوشانندگی رو داشته باشین.
    این محصول از بهترین کرم پودرها در دنیا که برای انواع پوست مناسبه چون که هم میتونه پوست رو آبرسانی کنه و از خشک و کیکی شدن کرم پودر جلوگیری میکنه و هم میتونه ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه و اجازه نمیده پوست و میکاپ در طول روز براق و درخشان دیده بشن.
    از ویژگی های خوب این کرم پودر اینه که به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط پوستی نفوذ نمیکنه و اون هارو بولد و بیشتر نشون نمیده که این برای افرادی با پوستِ منافذ دار و یا کسایی که در طول روز تایم تمدید و چک میکاپشون رو ندارن عالی هستش .


  2. کرم پودر هدی بیوتی :

    بهترین کرم پودرها در دنیا

    برای قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    یکی از فول کاورترین کرم پودرهای دنیا که برای پوستای چرب و مختلط مناسبه و میشه گفت در کنار این که یکی از بهترین کرم پودرها در دنیاست یکی از پرفروش ترینا هم هست، ویژگی های اون :
    1- 24 ساعته
    2- ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی
    3- کاور بسیار بالا
    4- گیاهی
    5- مناسب پوست مختلط و چرب
    6- فاقد مواد مضر
    7- ضدآب
    8- ضد تعریق و رطوبت
    9- دارای تکسچری فلوئیدی
    هست و این کرم پودر رو به کسایی که پوست چربی دارن و دنبال محصولی برای کاور لکه های پوستی ، جوش و جای جوش ، بافت ناهموار پوست مثل اسکار پوستی هستن که پوستشون رو سنگین و خفه نکنه و خیلی سبک باشه، پیشنهاد میدیم.
    کرم پودر هدی بیوتی کاور به شدت قوی داره و با یک یا نهایتا دو پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید به همین خاطر اگر که میخواید از این محصول استفاده کنید، باید حواستون باشه در مرحله ی اول به هیچ عنوان مقدار زیادی از کرم پودر رو اپلای نکنید، این کار فقط باعث میشه فید کرم روی پوست سخت بشه و کرم پودر حالتی سنگین و کیکی به خودش بگیره.


  3. کرم پودر نارس :

    بهترین کرم پودرها در دنیا

    برای قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    کرم پودر نارس برای پوستای نرمال و خشک بهترین انتخابه محصولی که اگر یک بار اون رو استفاده کنید دیگه حاضر نیستین تغییرش بدین و از طرفی میشه گفت یکی از راز های بزرگ میکاپ آرتیستاس ، ویژگی های اصلی نارس :
    1- 16 ساعته
    2- ضدتعریق و رطوبت
    3- دارای ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
    4- مناسب پوست نرمال و خشک
    5- دارای ترکیبات رطوبت رسان
    6- کاور مدیوم تا فول
    7- ضد انتقال
    هست. همونطور که گفتیم این محصول ضد انتقال هست به این معنی که شما بعد از میکاپ میتونید با خیال راحت لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید و مطمئن باشین اتفاقی برای میکاپتون نمیوفته.
    کرم پودر نارس از بهترین کرم پودرها در دنیا دارای ترکیباتی بی نظیر برای پوست هست که باعث درخشان و با طراوت شدن پوست میشن برای مثال فرمولاسیون اون دارای ترکیبی از عصاره تمشک، سیب و هندوانه هست که همین ترکیب باعث میشه بافت پوست به مرور زمان بهبود پیدا کنه و پوست خیلی درخشان و شاداب دیده بشه. این محصول رو به افرادی که پوست خشک و کدری دارن به شدت پیشنهاد میکنیم.


  4. کرم پودر لورال :

    بهترین کرم پودرها در دنیا

    برای قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    معرفی بعدی کرم پودر لورال هست که به سبک ترین کرم پودر در دنیا معروفه و میتونید اون رو روزانه هم استفاده کنید ویژگی های اون :
    1- در دو مدل 32 و 24 ساعته
    2- مناسب برای انواع پوست
    3- فوق العاده سبک روی پوست
    4- دارای کاور مدیوم تا فول
    5- دارای ترکیباتی بسیار مفید برای پوست
    هست. این محصول از بهترین کرم پودرها در دنیا رو به بیشتر به افرادی که پوست نرمال، مختلط و یا خشکی دارن پیشنهاد میدیم. کرم پودر لورال به پوست اجازه ی نفس کشیدن میده به این معنی که به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه برای همین هم خیالمون راحته که به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش و لک روی پوست نمیشه و میشه گفت یکی از مطمئن ترین محصولات برای استفاده روزانه هست.


  5. کرم پودر استی لادر :

    بهترین

    برای قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    و آخرین معرفی برای بهترین کرم پودرها در دنیا کرم پودر استی لادر هست محصولی که برای پوستای مختلط و چرب مناسبه و میتونه یک گزینه ی عالی برای مهمونیای مهمتون باشه:
    1- 24 ساعته
    2- ضد آب
    3- فاقد هر نوع مواد مضر
    4- دارای تاییدیه از متخصص پوست
    5- مناسب پوست نرمال و چرب
    6- دارای فرمولاسیونی برای کنترل چربی پوست
    7- ظاهر نهایی مات و مخملی
    8- فوق العاده طبیعی روی پوست
    9- کاور به شدت عالی
    هست. این محصول تکسچری فلوئیدی و مایع داره که باعث شده فید اون روی پوست به شدت راحت باشه . کرم پودر استی لادر یکی از محبوب ترین محصولاتی هست که میتونید اصل و اورجینال اون رو در سایت مای سفورا پیدا و خریداری کنید.
    از مهمترین ویژگی هایی که کرم پودر استی لادر داره اینه که با وجود پوشانندگی خیلی قوی روی پوست به هیچ عنوان باعث نمیشه ظاهر طبیعی پوست از بین بره و اون رو خیلی غیر طبیعی و ماسکه کنه. این کرم پودر یکی از محبوب ترین محصولات بین میکاپ آرتیست ها هست و با این که کرمی به شدت حرفه ای هست ولی استفاده از اون خیلی راحته.


  6. 5 تا از بهترین کرم پودرها در دنیارو به شما معرفی کردیم میدونید که محصولات بیشتری میتونه توی این لیست قرار بگیره. برای این که با بهترین و به روز ترین محصولاتِ آرایشی و پوستی دنیا آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا شید و اونجا در کنار دیدن و آشنایی با محصولات، با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین. مای سفورا نمایندگی معتبرترین و بهترین برندهای دنیاست که محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

    WWW.MYSEPHORA.IR

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و تضمین کیفیت

change

تعویض یا مرجوع تا 7 روز


کمپانی فورهیر نمایندگی معتبر بهترین برندهای جهانی محصولات صافی و احیاء مو در ایران



enamad

ship2

instagram